14 Tage Rückgaberecht Kostenloser Versand ab 49€ Schnelle & sichere Lieferung mit DHL Hilfe & Kontakt

Seite 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

WMF Lumero Siebträger-Maschine

17.04.2019

Der perfekte Espressogenuss zu Hause:

WMF Lumero Espresso Siebträger-Maschine

Entdecke den Barista in Dir

Starbucks, Coffee Fellows, San Francisco Coffee Company, ZUHAUSE! Die neue WMF Lumero Espressomaschine bringt Espresso Genuss in Profi-Qualität in die eigenen vier Wände. Als traditionelle Pumpen-Espressomaschine konzipiert, verfügt sie über einen Druck von 15 Bar, ein integriertes, manuelles Dampfsystem für cremigen Milchschaum, heiße Milch oder heißes Wasser sowie ein Thermoblock-Wärmesystem für die optimale Zubereitungs-Temperatur. Auch das Design kann sich neben der hochwertigen Technik sehen lassen: Im edlen Outfit aus Cromargan® matt und LED-Beleuchtung mit WMF Ambient Light wird die Espresso Maschine in jedem Umfeld zum optischen Highlight.

WMF Lumero Espresso Maker

17.04.2019

Espresso perfection at home:

the WMF Lumero Espresso Maker

Discover your inner Barista

Starbucks, Costa Coffee, Caffé Nero, YOUR HOME! The new WMF Lumero Espresso Maker pours professional-grade espresso in the comfort of your own home. Conceived as a traditional pump espresso machine, it brews at 15 bar, has an integrated, manually controlled steaming system for creamy steamed milk, hot milk or hot water, and boasts a thermoblock heating system to ensure the ideal brewing temperature. The machine’s design is just as impressive as its technology: The espresso maker’s matt Cromargan® finish with WMF Ambient Light LED lighting is guaranteed to catch the eye in any setting.

WMF Fusiontec pressure cooker

17.04.2019

WMF adds modern pressure cookers to its innovative Fusiontec range

Healthy hedonism – pleasure and enjoyment in balance

It’s not actually difficult to have a good and balanced diet. One smart choice that helps is the pressure cooker – a true kitchen classic for steaming-hot food and the occasional pleasant surprise. For example, a pressure cooker is great for making Vietnamese Pho Bo with beef and saves time and energy in the process. And there are health benefits, too: food prepared in a pressure cooker retains much of its vitamin and nutritional content. With the launch of the WMF Fusiontec Perfect and Fusiontec Perfect Premium, WMF is not only adding two state-of-the-art pressure cookers to its Fusiontec cookware range, but also sending a clear message about Germany as a top industrial location. That’s because both products are made in Germany and are certified by the German TÜV technical service corporation. Each model is available in classic black and trendy rose quartz.

More Information please see Press Release

WMF Fusiontec Schnelltöpfe

WMF erweitert innovative Fusiontec Serie um moderne Schnelltöpfe

Healthy Hedonism – individuell und ausgewogen genießen

Sich gut und ausgewogen zu ernähren ist nicht schwer. Ein cleverer Begleiter für dampfende Speisen ist ein echter Klassiker in der Küche und weiß doch zu überraschen: der Schnelltopf. Modern asiatisch interpretiert mit Vietnamesischer Pho Bo mit Rindfleisch macht Kochen im Schnelltopf ordentlich was her und ist zeit- und energiesparend. Noch dazu ist es gesund, denn Kochen unter Druck ist vitamin- und nährstoffschonend. Mit den neuen, TÜV-zertifizierten Schnelltöpfen WMF Fusiontec Perfect und WMF Fusiontec Perfect Premium ergänzt die Marke WMF ihre Kochgeschirr-Serie nicht nur um Schnelltöpfe der modernsten Generation, sondern gibt auch ein klares Bekenntnis zum Standort Deutschland – denn die Fusiontec Schnelltöpfe sind Made in Germany. Jedes Modell ist sowohl in der Farbe Black als auch im trendigen Farbton Rose Quartz erhältlich.

WMF cutlery ELLE Deco

Paris / Geislingen, September 2018

Interior design for gourmets – ELLE DECORATION meets WMF

Stylish, elegant, modern: all apt descriptors for the ELLE Deco cutlery, which was designed as part of a cooperation with the internationally renowned interior design ELLE DECORATION brand. The cutlery captivates through its exceptional lightness and is stylishly presented in a clutch bag in keeping with its feminine elegance. Thanks to the patented Cromargan protect® surface finishing, all 30 items of cutlery are resistant to signs of wear and tear from everyday use and are also dishwasher safe.